wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt!

Wiem , wiem. Możecie narzekać ;-;
Nie ma nowego rozdziału. Pseplasam.
Uprzedzam, że nie jestem najlepsza w składaniu życzeń. ;-;
Chciałabym wam życzyć dużo prezentów pod choinką, pysznych potraw na wigilijnym stole i spokojnego nastroju, który oczywiście u mnie nie zagościł! ^-^
Dziękuje wszystkim, którzy są tu ze mną i prawdopodobnie czytają ten post! Tyle dla mnie znaczą te wszystkie komentarze , wyświetlenia i obserwacje! Nawet sobie tego nie wyobrazicie.
Wspaniałego i pijanego (+18) Sylwka! Choć oczywiście u mnie będzie piccolo XD
A ci, którzy już po wigilii, mam pytanie. Czy dostaliście to co sobie wymarzyliście? Bo ja owszem. Nawet skakałam i tańczyłam z radości , co u mnie jest cudem. I wielkim dla mnie szokiem,  było to, że brat był dla mnie miły! No prawie... Ach ta magia świąt!
Podsumowując: Wspaniałych świąt, imprezowego Sylwestra i lepszych ocen na nowe półrocze :)
I bardzo was przepraszam za rozdział... Dodam go jak najszybciej mogę ;<
Dziękuje i jeszcze raz pozdrawiam
Slendy

3 komentarze:

  1. przeczytałam wszystkie Twoje rozdziały (cóż, jest ich niezbyt wiele, a szkoda) i muszę powiedzieć, że są zaskakujące. szczególnie ten ostatni wątek z wywróconym rydwanami - genialny!

    szkoda tylko, że tak szybko ukazujesz miłość Finnicka i Celi - rozumiem, że jako czternastolatek mógł się w jakiś sposób zakochać, ale jego wiek niezbyt zgrywa mi się z tak dojrzałym rodzajem miłości. cóż, to tylko drobna, moja prywatna, uwaga :)

    pozdrawiam cieplutko,
    xdemonicole [73-hunger]

    PS. Masz prześliczny szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och , dziękuje! Sama nie wiem, w jaki sposób wpadłam na ten wypadek. Może chciałam, żeby te igrzyska były zapamiętane?

      ,,Love is weird'' Co do miłości Finna i Celi to się okaże. :) Moim zdaniem są to najlepsi przyjaciele- a przynajmniej w mojej głowie.
      Również pozdrawiam i idę poczytać twojego bloga c:
      Dziękuje! Zamawiałam w wyimaginowanej grafice u Da Fne.

      Usuń
    2. Johanna! <3

      + dziękuję za piękny, podbudowujący komentarz C:

      Usuń